Strona główna

Rajd sylwestrowo-noworoczny
20 XII 2005

Wigilia AKT "Kroki"

Przynieście coś smacznego do jedzenia i picia (ciasta, ciastka, sałatki, soki) i przybywajcie byśmy sobie mogli tradycyjnie jak co roku złożyć życzenia, pośpiewać kolędy przy gitarze...
Zapraszamy
2 - 4 XII 2005

Rajd Mikołajkowy - Choszczno

Wędrowaliśmy po mieście Choszczno, dookoła jeziora Klukom i po okolicach Choszczna. Zawitał do nas Święty Mikołaj i rozdał prezenty, zaś wieczorami bawiliśmy się i śpiewaliśmy przy dźwiękach gitar.
19 XI 2005

Śpiewanki

Jesienny sobotni wieczór spędziliśmy w naszym Klubie przy świecach, gitarze, z piosenką turystyczną i... kisielu?
10 - 13 XI 2005

Studencki Rajd Górski „GRONIE”

Długi weekend listopadowy w Górach Świętokrzyskich.

Przez 3-4 dni wędrówki po tym pięknym zakątku naszego kraju przekonaliśmy się, że... te kilka dni to jednak za mało by zobaczyć wszystko. Zdobyliśmy najwyższe punkty: Łysą Górę z klasztorem pobenedyktyńskim Św. Krzyża, Łysicę, obejrzeliśmy zabytkową chałupę w Kakoninie, zwiedziliśmy Łagów, Bodzentyn, Świętą Katarzynę a także Kielce. A przez całą trasę towarzyszyła nam piękna polska jesień.

14 - 16 X 2005

VINETA ... z jesiennej strony...

W tym roku wyjątkowo Rajd "Vineta" odbył się jesienią, na wyjątkowo pięknej wyspie, z noclegami w wyjątkowo pięknym miejscu - nad samym Jeziorem Turkusowym. Podczas dwóch tras pieszych zajrzeliśmy do Międzyzdrojów (i nad morze i na molo), na Kawczą Górę. do zagrody wolińskich żubrów, do rezerwatu Łuniewo. Odbyliśmy też nocny spacer na Górę Piaskową i Wzgórze Zielonka. A na samym końcu w drodze powrotnej obejrzeliśmy Dąb Wolinian i brzegiem Zalewu Szczecińskiego dotarliśmy do Wolina, który też zwiedziliśmy.

Wieczorami zaś odbywały się magiczne śpiewogrania, w których królował temat jesieni.

Slajdy z gór - logo
IX - XI 2005

Slajdowiska

Cykl pokazów slajdów z gór i nie tylko. Oto pokazy, które się odbyły:

• IX Kuba, USA
  • 18.10. Beskid Niski i Bieszczady
  • 25.10. Bułgaria - góry
  • 15.11. Serbia i Czarnogóra - Pokazali Michau i Ania Sieliccy z komentarzem rodowitej Serbki - Aleksandry
  • 22.11. Chiny - zaprezentowali nam Dorota i Tomek Piskurewicz

Rajd rowerowy Gryfino - Mescherin - Lubieszyn - Szczecin

29 IV - 3 V 2005

JURAJSKA PROWIZORA - Szlakiem Orlich Gniazd

Urok tego corocznego rajdu polega na tym, że nigdy nic do końca nie wiadomo - nie wiadomo gdzie śpimy, którędy będziemy iść, czy będzie woda, czy też tylko ciurkający strumyczek...

W tym roku "Prowizora" odbyła się w Jurze Krakowsko-Częstochowskej.

Byliśmy w: Jaskini Łokietka, Przy Bramie Krakowskiej, Ojcowie, Pustelni Bł. Salomei, Pieskowej Skale, Ogrodzieńcu, Mirowie, Okienniku, Częstochowie. W międzyczasie czołgaliśmy się przez wiele szczelin i jaskiń, wspinaliśmy się na sterczące ze wszystkich wzgórz skałki... A wieczorami to co tygryski lubią najbardziej: ognisko i posiłki z niego, śpiewanie oraz przesmaczna zawartość Jackowego plecaka.

W Galerii fotografie z rajdu »

16 - 17 IV 2005

Rowerowo-pieszy rajd „Odra”

Trasa piesza, pierwszego dnia przespacerowała się (5km) z Myśliborza do Nawcorka by następnego dnia pokonać 15km-owy odcinek dzielący Nawrocko od 2. miejsca noclegu trasą liczącą 30km a prowadzącą przez środki pól i z powrotem;-) zaś następnego dnia docierając na Mini Maraton:-)

Trasa rowerowa zaś, w sobotę rano, ruszyła z Gryfina i przez Krzywy Las », Steklno, Lubanowo (stary młyn wodny), Banie, forsując rzekę Tywę na mostku z drewnianych kłód, odwiedzając zamek w Swobnicy i jeszcze przez Trzcińsko-Zdrój, dotarła o zachodzie słońca również do Gogolic wykręcając w sumie 62 km po asfaltach, brukach, drogach, gruntowych, wertepach i wprost przez krzaki. W niedzielę, mając mniej czasu, pędem, drogami asfaltowymi, dojechaliśmy do Dębna. Po drodze widzieliśmy jeszcze 2 pałacyki w kontrastowym stanie: rozpadający się w Warnicach i ładnie zadbany w Smolnicy. Po krótkim odpoczynku dotarliśmy do Mieszkowic (pięknie zachowane mury miejskie).

Na obu trasach, wokół budząca się do życia przyroda, wiosna i gorąco niemal jak latem:-)

W Galerii fotografie z trasy rowerowej »

12 IV 2005

"Templariusze II" - pokaz zdjęć

Pokaz zdjęć i slajdów z naszego ostatniego rajdu.

9 - 10 IV 2005

Brzeźniak

...czyli pierwsza w tym roku wizyta w chatce "Florianka" Akademickiego Towarzystwa Chatkowego. Było zimno, brakowało wody, po drodze trafialiśmy na bagna, rzeki w poprzek drogi i mieliśmy "fazę jak po wodzie z hydronetki";-) Kto nie był, niech żałuje:P

5 IV 2005

Islandia - pokaz slajdów.

1 - 3 IV 2005

"Templariusze II" - śladami Templariuszy na Pomorzu Zachodnim.

Wehikułem czasu wróciliśmy do średniowiecza by podążać szlakiem pomorskich pozostałości rycerzy zakonnych. Zdobyliśmy Nawodną, gdzie też na trzy dni urządziliśmy sobie miejsce noclegowe i bazę wypadową by zdobywać kolejne miejscowości: Chojnę, Rurkę (forsując rzekę Rurzycę, nb. trzykrotnie, w tym raz przy użyciu mostu własnej konstrukcji) oraz Lisie Pole (już po zmroku w piątek). Do bitwy motywowała nas piękna, ciepła, wiosenna pogoda, a prowadziła jeszcze piękniejsza muzyka. Już po bitwach karmiliśmy się kiełbachami wprost z ogniska, chlebem ze smalcem czy wyśmienitym gulaszem, popijając potrawy smakowitym grzańcem!

15 III 2005

Provizora 2004 - pokaz

Slajdowisko z zeszłorocznego rajdu "Provizora" w Górach Sowich i Bardzkich.

4 - 6 III 2005

Babolenie - "Krokowski" Dzień Kobiet na rajdzie.

Rajd odbył się w okolicach Chojny, Krzymowa. Na polach i w lasach leżał piękny śnieg a my zdobywaliśmy (na pieszo i na nartach śladowych) ośnieżone szczyty Gór Krzymowskich, podziwialiśmy ogromne głazy "Bliźniaki" a wieczorami bawiliśmy się wyśmienicie z piosenką turystyczną, przy świecach i napitku!

27 II 2005

Zimowa Puszcza Wkrzańska

Przeszliśmy ok. 19 km z Osowa, przy Dębach Krzywoustego, przez Leśno Górne, Stare Leśno i Trzeszczyn do Polic a towarzyszyła nam piękna zimowa pogoda i niemal górskie krajobrazy podszczecińskich lasów. Kto nie był niech żałuje:-)

22 II 2005

Góry zimą - pokaz

Slajdy z Bieszczad, Beskidu Niskiego i Sądeckiego.