Regulamin Konkursu
-
Przepisy ogólne
- Organizatorem Konkursu Amatorskiej Fotografii Turystycznej jest Akademicki Klub Turystyczny „Kroki” działający przy Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym.
- Udział w konkursie jest bezpłatny.
- Celem konkursu jest promowanie turystyki oraz turystycznej fotografii amatorskiej.
- W Konkursie mogą brać udział osoby do 30 roku życia, które zajmują się fotografią amatorsko, za wyjątkiem:
- organizatorów
- członków Jury oraz ich najbliższych rodzin
- Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację jego warunków, wyrażonych w niniejszym regulaminie. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie podczas trwania konkursu.
-
Przepisy dotyczące prac
- Każdy uczestnik może nadesłać od 1 do 5 fotografii (po jednej na każdą kategorię).
- Prace można składać w 5 kategoriach:
- Świat (dotyczy całej kuli ziemskiej)
- Pomorze Zachodnie (dotyczy województwa zachodniopomorskiego)
- Na szlaku turystycznym
- Ludzie
- Śmiechu warte
- Zgłoszenie na konkurs składa się z:
- zdjęć wydrukowanych na papierze fotograficznym w formacie 15x21cm lub 18x24cm i na odwrocie opatrzonych: tytułem pracy, kategorią, imieniem i nazwiskiem autora. Na zdjęciach nie należy umieszczać żadnych innych danych.
- płyty CD z nagranymi zdjęciami, zgłaszanymi do konkursu
- wypełnionego formularza zgłoszeniowego »
- Do konkursu dopuszcza się tylko fotografie w formacie 15x21cm lub 18x24cm.
- Fotografie należy nadsyłać na Konkurs:
- jako przesyłkę pocztową lub przesyłkę kurierską (na koszt nadsyłającego) na adres:
Akademicki Klub Turystyczny „Kroki”
Ul. Bohaterów Warszawy 55
71-070 Szczecin Z dopiskiem „KONKURS” - dostarczyć osobiście pod wskazany wyżej adres w każdy wtorek w godzinach: 19:30-21:00
- Zapakowane w kopercie i podpisane jak w przypadku przesyłki kurierskiej na portierni Domu Studenta nr 1 przy ul. Boh. Warszawy 55
- jako przesyłkę pocztową lub przesyłkę kurierską (na koszt nadsyłającego) na adres:
Akademicki Klub Turystyczny „Kroki”
- Zgodnie z artykułem 23 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 1999r. nr 133, poz 883 z późn. zm.) uczestnik konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konkursie prac o niskiej jakości technicznej.
- W Konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały nigdzie publikowane, ani nie brały udziału w żadnym konkursie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac nie spełniających wymienionych wyżej wymogów.
- Organizator nie zwraca prac biorących udział w Konkursie, prac zdyskwalifikowanych, wyłączonych z niego i dostarczonych po terminie, nadesłane prace stają się własnością Organizatora.
-
Terminarz
- Termin dostarczania prac mija dnia 17 maja 2010 roku, godzina 15:00 (decyduje data dostarczenia prac do siedziby organizatora).
- Fotografie nadesłane i dostarczone po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
- Organizator powołuje Jury Konkursu (Jury) w składzie (4 osoby):
- Maciej Kuszela (Związek Polskich Artystów Fotografików)
- Dariusz Mostowski (Szczecińskie Towarzystwo Fotograficzne)
- Jolanta Szabłowska (Fotoklub Szczecin)
- Bartosz Jurgiewicz (Student Łódzkiej Szkoły Filmowej)
- Ocena prac przez Jury nastąpi do dnia 18 maja 2010 roku. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo nie wyłaniania zwycięzców, jak i przyznawania miejsc ex aequo.
- Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora telefonicznie do dnia 19 maja 2010 roku.
- Wyniki Konkursu zostaną podane na stronie www.kroki.ps.pl
- Uroczyste rozdanie nagród odbędzie się 20 maja 2010 na scenie koncertowej Juwenaliów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Teatrze Letnim na terenie Parku Kasprowicza w Szczecinie.
-
Nagrody i wyróżnienia
- Wystawa prac konkursowych będzie miała miejsce między innymi na terenie jednego z Wydziałów Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego.
- Autorzy prac, które zostaną sklasyfikowane na miejscach 1 do 3 otrzymają nagrody rzeczowe.
- Nagrody można odbierać tylko osobiście podczas oficjalnego rozdania nagród lub później w siedzibie AKT Kroki (nie wysyłamy nagród na adres). Termin odbioru nagród do 3 tygodni, po uprzedniej informacji telefonicznej, bądź mailowej.
-
Wykorzystanie prac nagrodzonych i wyróżnionych
- Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcie/a i zarejestrowana w formularzu zgłoszeniowym:
- jest autorem/autorką przesłanych zdjęć
- przyjmuje warunki regulaminu konkursu
- wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora Konkursu nadesłanych zdjęć w dowolnym czasie i formie do celów związanych z promocją Konkursu
- Uprawnienia, o których mowa powyżej w pkt. V.1., przysługują Organizatorowi nieodpłatnie, na podstawie formularza zgłoszeniowego złożonego przez autorów zdjęć, a wymaganych w pkt. II.2. niniejszego regulaminu.
- Nadesłanie prac na konkurs stanowi jednocześnie deklarację, że osoba nadsyłająca zdjęcie/a i zarejestrowana w formularzu zgłoszeniowym:
Pobierz:
Regulamin III Konkursu Amatorskiej Fotografii Turystycznej „Fotoklata” 2010 »
Regulamin udostępniamy do pobrania w postaci pliku PDF. By otworzyć plik w tym formacie, należy pobrać i zainstalować darmowy program Adobe Reader »